Commissies

 FM-commissie

In deze commissie richt je je op de trends en ontwikkelingen binnen de facilitaire wereld. De commissie organiseert alle formele activiteiten, zoals workshops, bedrijfsbezoeken en gastsprekers met steeds alle nieuwe ontwikkelingen in het achterhoofd. Daarnaast valt de jaarlijks terugkerende stagemarkt onder de verantwoording van deze commissie. Andere taken zijn het beheer van de LinkedInpagina en de website en het contact onderhouden met organisaties die interessant zijn voor SV FAST.

  • Isa Peters
  • Lars Suter
  • Marijn Feenstra
  • Luuk Nijssen

 Introductiecommissie

Het doel van deze commissie is een introductiekamp organiseren voor de nieuwe eerstejaarsstudenten. Samen met de commissie zorg je voor een goed gevuld programma met leuke activiteiten, regel je de locatie (of overweeg je de oude locatie), het eten en andere zaken die bij het organiseren van een kamp komen kijken. Er wordt van je verwacht dat je tijdens de introductie van het studiejaar 2020 –2021 aanwezig bent op het introductiekamp. Als je je aanmeldt voor deze commissie kan je geen intropapa of –mama meer worden, maar ben je wel aanwezig op het kamp en overnacht je daar ook. Een goede samenwerking met het contactpersoon van de HAN is gewenst, zodat er een top introductie georganiseerd kan worden voor de nieuwe studenten.

  • Jord Nekkers
  • Fleur Zeeman
  • Ruud Hilhorst
  • Anne-lotte Pot
  • Ilse van de Tillaart

 Promotiecommissie

In deze commissie ben je verantwoordelijk voor de vormgeving en content van de Facebook-en Instagrampagina. Je werkt nauw samen met de borrel-en acitiviteitencommissie, want je maakt de banners voor de facebookevenementen enbedenkt leuke teksten om te posten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van promotie artikelen en kijk je of er bedrijven zijn die leuke goodies voor FAST kunnen/willen sponsoren. Met de introductie regel je goodiebags met leuke goodies daarin. Het is de bedoeling dat je tijdens de open dagen van FM aanwezig bent om nieuwe potentiële studenten op de hoogte te stellen van FAST.

  • Jonne Wijdeven
  • Tessa Pluk
  • Eline van Hoorn
  • Sanne Kooijman

 Borrel- en activiteitencommissie

Bij deze commissie ben je verantwoordelijk voor het organiseren van  alle borrels bij Bascafé (iedere eerste donderdag van de maand). Je  bedenkt samen met de rest van je commissie een leuk thema voor de borrelen bedenkt spellenvoor het FASTiviteitenklassement. Ook bedenk je leuke drankacties en andere ludieke dingen die je met een borrel kan doen. Naast de verantwoordelijkheid voor de borrels, zorg je ook dat er een X aantal informele activiteiten worden georganiseerd. Denk hierbij aan een bierpongtoernooi, bowlen, lasergamen, poolen, pubquiz etc. Samen met de rest van de commissie zorg je dat leden zich kunnen aanmelden voor deze evenementen en onderhoud je het contact met de contactpersoon van de locatiewaar de activiteit plaatsvindt. Er wordt van je verwacht dat je bij elke borrel en activiteit aanwezig bent om alles te coördineren

  • Luuk Nijssen
  • Ties van Haren
  • Boy Kroes
  • Isa Peters
  • Daphne Schimmel

 Reiscommissie

In deze commissie verzorg je de jaarlijkse reis van A tot Z, in binnen-of buitenland. Je regelt dus het vervoer, de overnachting, de activiteiten en andere zaken rondom een reis. Het doel is om in een studiejaar minimaal één reis te organiseren. Als je je aanmeldt voor deze commissie wordt verwacht dat je bij de studiereis zelf ook aanwezig bent om alles in goede banen te leiden.

  • Gijs Huisman
  • Marleen Romkema
  • Cheyenne Milder
  • Lisette Steeghs

 Kascommissie

Deze commissie controleert en ondersteunt de penningmeester. Deze commissie controleert de in-en uitgaven, bijvoorbeeld door de begroting en de balans te controleren en vragen te stellen bij bepaalde bedragen. Daarnaast geeft de kascommissiefinanciële raad.

  • Wouter van Beurden
  • Louis Mooren
  • Loek Henkens